11 märts, 2012

Moodsad ajad?

Kunagi sai kuulatud mooderntookingut, mis nüüd enam nii moodsalt ja uudselt ei kõla.
Ju ta kaotas oma sära.
Tuli need LP-d rehaga kokku riisuda ja hargiga ajaloo prügikasti tõsta...


Las siis laagerduvad, kuni keegi viitsib neid uuesti kuulama hakata.
Moodernhvoks hullutab rahvast oma ajatute viisidega siin...

3 kommentaari:

  1. Mahlakas saak. Tuleb tahtmine rohusööjaks hakata...oleks igavesti moderne värk kulusid vähenada.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Põhjala inimesele ainult taimetoit ei kõlbagi. Küll aga lõunamaa inimesele.
      Meile on liha-kala põhitoiduks, taimetoit annab vaheldust ja vajaminevaid vitamiine.
      Sestap ma ironiseerin taimetoitluse propageerijaid, kuna nemad on ära unustanud, et talvekülmas ellujäämiseks tuleb loomseid valke tarbida.Ja see on meil geenides sees, et organism omastab liha-pekki ja muud sarnast rasva ning annab jõudu...

      Kustuta
  2. Selline jama on mul praegu, et ma vist ei jõua teid kommida, kuna mu moodne veevarustussisteemi süda sai infarkti. Tuleb vast vana aga äraproovitud ja kindel kaevupump tagasi panna. Selleks läheb aga aega ja jõudu üksjagu. Et vett saada, sulatan ja keedan lume veeks, aga kuna suur sula on saabunud, siis varsti olen janusse kõngenud.
    Mõtlesin kasemahla laskma hakata, aga ei raatsi puule viga teha.

    VastaKustuta