17 märts, 2012

Baby Don't Cry

Omal a'al oli idanaabritel selline kuulus film "Moskva pisaraid ei usu", misse sai ka parima võõrkeelse filmi "Oscar"i. Vähe sellest, et jänkid hindasid selle filmi kunstilist taset üsna kõrgelt, pandi see ka meie instituudis kohustusliku vaatamise järjekorda.
Ma ise nihverdasin selle filmi sundkaemisest kõrvale, ise mõeldes, et küllap igav film see on - käsukorras minnakse kaema.
Nagu epohhiloovaid Suurest Isamaasõjast vähe filme treitud polnud.
Aga vaat, võta näpust, ei olnud sõjafilm.
Siiski sai see film ärr kaetud telekast.
Pidin tunnistama, et tasemel näitlejad olivad...

Mina erinevalt Moskooviast usun pisaraid, uskuge või mitte.
Pisarad vabastavad...
Ka karmimad mehed on pisaraid valanud.
Ehkki nad seda üksi teevad.
Allpool on vast minu pisarad vene keeli elik tagurpidi R - mina.

18 kommentaari:

  1. Pagana abstraktne värk. Praktilise inimesena oleks mind huvitanud et kuidas need ümarad pisarad sinna õhku said. Räästast või?

    VastaKustuta
  2. Mul enne teiseilmasõjaaegne valtsitud plekkkatus, kus renn on katusesse valtsitud ja katuse otstes on vee allatuleku koht. Sealset jääpurikat ma pildile ei püüdnud. Eks ma teadlikult proovisingi seda päikese käes sulanud vett kuidagiviisi kinni püüda. Eile, pildi töötlemise käigus vaatasin, et keskelt kaob veepiisarodu hoopis ära. Aga see-eest sain taeva serva tumedamaks ja lumele varjundeid juurde.

    VastaKustuta
  3. Sul on koolitust saanud pisarad. Oskavad moodustada korrektseid ja asjalikke kujundeid :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ju siis.
      :D
      Selle peale ma ei tulnudki...

      Kustuta
  4. Millegipärast ma enam wordpressi-kodanikke enam kommida ei saa. Nii nagu paar nädalat tagasi sain. :(

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tead, töötlusega saab ikka töesti imet teha, töestasid järjekordselt.
      Aga ongi nii selle Wordpressiga.
      Alguses oli mul kiri, et "Sellise emaili aadressiga WP konto on olemas, logige sisse". Noh, meenus, et aastaid tagasi olingi WP konto asutanud, aga kuna keskkond ei istunud, jäi ta ripakile. Ei mäleta enam, mis ta nimigi oli, veel vähem salasöna. Mötlesin, et olen kaval, panin teise meiliaadressi, täiesti kehtiva, zoho.com'is. Tutkit brat, nyyd lihtsalt ei ytle midagi ja ei salvesta ka midagi.

      Kustuta
    2. Mul samuti lõi selle kirja ette.
      Siis panin lehitseja kinni ja proovisin natike hiljem taaskord, sama kirjaga teksti lõi taaskord ette.
      Mul on lehitseja seadetes selline punkt, et lahkudes kustutatakse kõik küpsised.
      :D
      Kuna mul on gravatari kontoga seotud wordpress, ei hakanud ma sinna logimagi.

      Kustuta
    3. Muide, WP -s saab kommenteerida kyll, lihtsalt oma nimega, aga ilma meiliaadressi ja koduleheta. Mis on muidugi vaid pool vöitu. Suurte meemide puhul ei viitsi keegi tervet lingikogu läbi käia, kommenteeritakse neid, kes ise kommenteerivad, ja seda nimele vajutades, kus all tuleb nähtavale blogi profiil.
      Meie fotojahis pole aktiivne nimi nii oluline, see väike nimekiri saab mitu korda niigi läbi käidud.

      Kustuta
  5. Need pisarad on lausa tähestikku öppinud
    :)

    VastaKustuta
  6. Taaskord üks eriliselt eriline kaader.

    VastaKustuta
  7. no nüüd ma tean, miks teinekord on ilmateate kaardil ainult paar tilka, just seda see siis tähendab. kohati sajab vihma :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ei ole nii, et vihma sajab kohati.
      Pigem jääpurikad tilguvad...
      :D

      Kustuta
  8. Vastused
    1. Kui sa seda mainisid, siis ma ka vaatasin selle pilguga, aga ju sel köielkõndijal püksid püüli jahvatavad...
      :D

      Kustuta
  9. Millegipärast on ülaloleval pildil ilmalõpu värving man, seda hakkasin mõtlema siis, kui muusikaline pala algas sõnadega -Surm ootab mind homme...-
    Jänkid, inglased, sakslased, prantslased, venelased ja kes kõik veel on vändanud ilmasõjalõpulisi filme, on samas toonis seda teinud.
    Mulle kujus silme ette tegelt Bikini atolli tuumaplahvatus...
    Tänasega on talv ametlikult läbi.
    Ega mul muud üle jää, kui uut talve ootama.

    VastaKustuta