07 jaanuar, 2014

Love Hurts


Külm embus
Kuigi väljas veel pakane ei paugu,
flirdib minu hinges külm embus...

14 kommentaari:

  1. Kena rahvusvärvides külm ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sinine värvus on ajalooliselt millegipärast pandud kajastama külmatunnet.

      Kustuta
  2. Tekitab jah külmatunde... aga piduliku ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. :D
      Nüüd oleme ehk eskimotega ühel pulgal - neil on lume kirjeldamiseks nii palju mõisteid.
      Edaspidi, Vabariigi aastapäeval eriti, kasutatakse sõnapaari Pidulik Külmatunne...
      :D

      Kustuta
  3. mulle töödeldud pildid on sellise kahe otsaga asi. Kui teha, siis teha nii, et on selgelt näha et töödeldud, nagu see, mida suu automaatselt kommenteeris-- oi oi oi lahe.
    sellised pildid kus ebakavaliteetselt püütakse oma sodi värvidega veel rohkem segi kammida, mulle ei meeldi.

    sa oskad. hästi oskad. teha ilu

    VastaKustuta
    Vastused
    1. tegelt oli mul neli erineva töötlusfaasiga versiooni, kuid valisin just selle viimase, kuna see sobis muusikaga rohkem kokku...

      Kustuta
  4. ja veel, ma pole veel lõpetanud. :D Soomes on Vallila kangad natuke sarnase formaadiga tehtud. Ja Vallila on tase.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Vallila...
      Otsisin ja sain jällegi targemaks.
      Pigem on nõnda, ma ei küündi oma teosega nii kõrgele, vastasel juhul oleks juba mu poole pöördutud ja see fotohetk koos karvade ja sulgedega ehk kõik õigused ära ostetud.
      :D

      Kustuta
  5. Anonüümne09.01.14, 20:47

    Tõsiseltvõetav külm, lausa jäine... :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Oksad olidki jääga kaetud, see oligi põhjuseks, miks ma kibekähku kottu ja fotokaga tagasi tormasin...

      Kustuta
  6. Assa mait, kus see pildi ja musa kooslus pani paugu! Juba pealkirja nähes hakkas meloodia peas helisema ja pildiga kokku vöttis kananaha kere peale. Yks paremini tabatud sönalahendusi...

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Loodetavasti see pauk kraatrit kuhugile ei jätnud...

      Muide, minul on mingisugune vaatlusoskus manuliseks tekkinud, ei tea, kas kolmanda silma sündroom - jämedama oksa ja tüve vahelt piilub põhjapõder...
      Mis tollest, et kujundina.

      Kustuta
  7. Ilus ja hea kooslus. Ja külm hakkas mul ka.

    VastaKustuta