30 jaanuar, 2014

What's the Frequency, Kenneth?

Mingil ajajärgul, sellest küll mitu aastakümmet tagasi, hakkas miski minu sees nõudma metalset kõlapilti. Ilmselt oli toona tegu mingisuguse seletamatu nähtusega, mida ma pole suutnud siiamaani ära seletada.
Ning kummalisel kombel muutusid kõik, kes vähegi suutsid oma leierkastidest pigistada roostevaba muusikat, koheselt mu lemmikuteks.
Sestap lubatagu mul esitleda Tuulekaera blogi sajanda sissekande puhul jaanuarikuises külmas suksuaasta hakul ühte suviselt sooja suurt silma:
Inimmeel näeb-kuuleb-tunnetab piiritletud võnkeid.
Ühiskonna poolt vaikimisi kokkulepitud võngete eiramisi võidakse paraku valesti mõista, mistõttu lahterdatakse üliarenenud tundumustega inimeseloomad kas hälvikuteks või geeniusteks. Kuigi mõlemat poolust eraldav vahe on tavaliselt niivõrd õhuke, kuivõrd inimkond suudab neid käibelt eraldada ehk teisisõnu siis - isoleerida.

Nüüd küsingi: What's the Frequency, Kenneth?

18 kommentaari:

  1. Kas need vägiheinad on mingi fototöötlusega sedasi ära kumerdatud või on läbi luubi vms pildistatud?
    Tean küll, et olen loll, aga kui ei küsi, ega siis targemaks ei saa ju. :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Vaevalt nüüd läbi luubi siukse pildi saab.
      Pentaxi peeglil on siuke digifilter nagu Fisheye, maakeeli siis kalasilm, eks ma sealt filtrist, mis maksimumi peale keeratud, kaks korda läbi lasksin (kolmat korda oleks liig mis liig).
      Lihtne, eks ole?

      Kustuta
    2. Ahjah, lohutan sind sellega et ma ka täitsa tumba ehk loll olen, ainuke vahe on selles, et mina ei küsi...
      :D

      Kustuta
    3. Hmm, tähendab, et sa töötled pilte kohe kaameras?. Mul ka Pentax, aga olen seni ainult pärast pildistamist arvutisse tõmmanud ja fotoka tühjaks teinud. Ma ei näe oma töntsi (vanainimese)silmaga sealt ekraanilt sedagi, kas pilt tuli selge või udune, mis töötlemisest siis veel juttu. Või saab kuidagi juhetpidi arvutis neid kaamera programme kasutada?

      Kustuta
    4. Nii see on - mudin pilte ka kaameras.
      Mina vähemalt ei tee oma fotoka mälukaarti tühjaks, küll aga kopeerin oma pildid raali - kui üks embakumba otsad annab, on vähemalt üks allikas alles.
      Üks Pentaxi veidrusest, mida ma olen täheldanud ja mille võid oma hüvanguks ärr kasutada: nimelt tunnistab Pentaxi peegel omasuguse kaamera tehtud pildid ära ning pärast fotode sortimist raalis võin need töötlemata kujul tagasi eksportida, et saaksid katsetada digifiltritega.
      Juhetpidi annab peale sikutamise ehk ideaaljuhul kaamerat juhtida, kuid see on juba kallimate profiklassi kaamerate lõbu, aga et kaameras sitsivaid programme raalikuvaril kasutada, no ei usu nagu.
      Kuigi mu mõistus ütleb, et miski pole tänapäeval võimatu - tarkvara annab häkkida-käkkida-jms., aga see on juba taas proffide pärusmaa - vastasel juhul teed oma kaamera teovõimetuks.

      Kustuta
    5. Noh näen, et pikka kommentaari ei saa pisikeses kastis kribada - trükivead tulevad sisse...
      :P

      Kustuta
    6. Nojah. Kui ma fotokat tühjaks ei teeks, siis oleks tal mälukaart vist 2 päevaga täis :P Aga jah, sinna saab edukalt juhetpidi tagasi tõsta. Peab proovima. Ma "juba" isegi leidsin need filtrid üles, nüüd vaja veel õppida, kuidas neid kasutada.

      Kustuta
    7. Ega seal midagi keerulist olegi ...
      Originaalpilt jääb niiehknaa alles, salvestamine käib uue faili loomise teel.
      Nõnda, et edukat mudimist...
      ;)

      Kustuta
  2. niiviisi küljeli olevana tuleb see silma kuju ja piirjooned tõesti paremini välja, ei tea kas õiget pidi tuleks neist lilledest ripsmed?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ei usu nagu, kuna kalasilma rakendades ja tulemust raali toimetades oli pilt õigetpidi, siis digiKamiga keerasin ta külili

      Kustuta
  3. Vaatasin pilti ja mõtlesin, et jõuluehted alles kappi panemata... Väga lahe!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ehhee... Hiina jõulud on ka selleks korraks läbi.
      Nüüd võib ehted kappi panna küll...:)

      Kustuta
  4. Anonüümne01.02.14, 16:56

    Milliseid võimalusi pakub ikka fotokunst! Imeilus "kalasilm". ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Pigem meenutab see silm mulle hobusesilma...
      :D

      Kustuta