31 märts, 2012

Out of time

Kui noor sugulane esimest korda elus kaubarongi nägi, tegi ta suured silmad ja ütles veendunud häälega: "Vohh, kus on ikka rong. Nii pikk nagu nöööööööör!"
Mul pole seda kaubarongi kuskilt võtta, mõisa köiest röökimata.
Hädapärast leidsin mingisuguse süütenööri moodi asja, misse seinakontaktist särtsu toimel põlema läheb.

Taustal kõlab sedakorda norrakate punt Wig Wam oma süngevõitu looga.

Kaubamaja (sute)nööriosakonna inventuristid...

12 kommentaari:

  1. Vastused
    1. Taolisel juhul siis on tegu vast süvavetes eluneva elektriangerjaga. :D

      Kustuta
  2. Olen küll kuulnud jutte elektri-jänestest. Aga elektri-nöör ....

    VastaKustuta
    Vastused
    1. No kuidas siis sedasi? Kindlasti oled kuulnud elektrikarjusest... ;)

      Kustuta
  3. Vähemalt vaimukas :D

    VastaKustuta
  4. Vaimukas tõesti ja hea pilt ka.

    VastaKustuta
  5. elektisuursöödik. tean omast käest. enam seda üles ei riputa. pildil on see aga väga võluva graatsiaga.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Huvitav, palju see sähkot siis õgida jõuab, kui ise on piitspeenike??? :D

      Kustuta
  6. Pilt omapärane nagu alati.
    Muide, ma nägin hiljuti videot...ei mäleta kus...Oli rong, kaubarong tsisternidega vist, mis möödudes tasapisi muutus nööriks (nagu mulle tundus) ja siis ussiks. Viimane pilt oligi kaugenev rongisuurune vihmauss, mille saba vönkles raudteel ja selle heki vahel, kadudes kaugusse.
    Peab lapse nägemine olema, et sellist täiskasvanuna teostada.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Võib olla küll.
      Ise ma selle peale ei oleks tulnud, et võrdleksin rongi nööriga, kuid mu sugulane...
      Nüüd on ta täismees.
      Meite suguvõsas on alati keegi, kes need ütlemised üles korjab ja esitab aastaid hiljem.
      Mul omal on ka mingi ettekujutus, mis hääletooniga keegi antud lausejuppi välja ütleb.
      Mis seal salata, eks tuju lähe hulga helgemaks, muie kolib lõusta kinni...
      :D

      Kustuta
  7. Kõik on juba ära öeldud - seda ma siin venitasin seda kumminööri ja jätsin postitamise-lugemise viimasele minutile :D

    VastaKustuta