15 november, 2012

My Way

Ausalt üteldes on ammusest ajast saadik inimkonnal üks siht olnud – teekond ajaloo solgitorusse. 
Mina ei teadnud, et mulle on kohe nimeline kanalisatsiooniluuk tehtud.
Tegelikult lausa mitu, sest peauulitsalt leidsin noid hulgim ja mitmes mõõdus, mis veel kõrvalteedest röökida.

Ja sinna ma vist teel olengi - Kloaaki...
Kaasa on võetud esivanemate tarkus: Sita sisse pole keegi ära surnud!

19 kommentaari:

  1. Selle üle võib küll uhke olla.... nimeline ja puha .... :)

    VastaKustuta
  2. Ma arvan, kõikidele luukidele tuleks nimed peale kirjutada (igale kodanikule oma luuk), siis jätaks metallikratid need luugid ehk paigale ka.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Isikukoodi on vast lihtsam metalli valtsida...

      Kustuta
    2. Isikukood on liiga ebamääeane, aga voh nimi... nii kui näen AIVO, tean kohe, kellega tegu ;)

      Kustuta
    3. et siis ebamäärane pigem...

      Kustuta
    4. :D
      No on ka teisi AIVOsid...
      Ega ma üksi ole.
      Ntx minu eluajal on noid ette juhtunud tosinkond, kui mitte rohkem...

      Kustuta
  3. Aivo on soome keeles ajud :)

    Kaivo aga see koht kuhu kukkuda ei tahaks.
    Isegi kui see omanimeline oleks :)
    Leiuna 10! :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jajaa, ühtpidi tahtsingi demonstreerida, et mu ajud vedelevad sellise kanalisatsiooniluugikaane all. :D
      Teispidi jällegi tuues soome keele taas eeskujuks - tagurpidi tähendavat mu nimi millegipärast ust.
      Mine sa võta nüüd kinni, mida mu interneeduse-nimi tähendab...

      Kustuta
  4. Kusjuures, foto on väga hea. Pigem tähistaevas kui põrgu :P

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ausalt, peale seda kommentaari nägin vist Linnuteed kanalisatsiooniluugil...

      Kustuta
  5. Vahva leid ja lahe teostus!

    VastaKustuta
  6. Enda mõtted ka korra seda rada käisid, aga näe, tegudeni ei jõudnud... väga lahe leid ja mõnusalt mõjus pilt!

    VastaKustuta
  7. Njaa. Ja lugu läheb jälle pildiga väga hästi kokku.

    Aga mul oli sügavalt kahju, et ma saksa keelt ei oska. Ja hakkasin siis mõtlema, et tegelikult on ka palju muukeelseid laule, millest sõnumit aru saada tahaks. 4 keelt on ikka kuradima vähe osata. :(

    VastaKustuta
    Vastused
    1. No kus ta siis pääseb?

      Järgnevalt ma lohutan sind: Ega mina ka saksa keelt eriti mõika, ehkki sai oml ajal seda tudeeritud. Vene keelt pole samuti vaja lännu, inglise ja teistest keeltest rääkimata. Küll olen raskelt varustatud maakeele ja viipekeelega, viimast tulevikku silmas pidades, kui kuulmine kehvaks läheb, saan ehk aru, mida mu ümber veheldakse...

      Kustuta
  8. Vastused
    1. Kas just teravmeelne, kuid täppipanev ehk kindlasti.

      Kustuta