29 november, 2012

Summertime Blues

Valgehobusemäe tornist alla vaadates näeb esiti kahte silda
Mina nägin käesoleva draakoniaasta suvel eelajaloolist verejanulist kiskijat türannosaurust ennast.
Muusika poole pealt legendaarne T.REX

10 kommentaari:

  1. Minust räägid või? :P

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Muide, ma irvitasin pikalt selle kommi pääle...
      :D
      Kahjuks pead pettuma: ei räägi sinust. Sa ei andnud sugugi väljasurnud roomaja mõõtu välja, nagu siin pildile see peale jäi. Puhas varjude ja jälgede mäng...
      Sealpoolne sild on kulmuks, kuid siinpoolne aga on avatud suu peale ehitatud.

      Kustuta
  2. Siin pole vahet, liigud üle silla või silla alt, elamuse pakuvad mõlemad...

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Iseäranis kui praegu höövlilaastudega nagu triumfikaare alt läbi liuelda...

      Kustuta
  3. ja jah, tõsi mis tõsi, on teine oma teravate küüntega maa mustaks tõmmanud :P

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sauruse agoonia on sellisel juhul väga kramplik olnud.

      Kustuta
  4. Seekord puha samad modellid meil mitmel fotojahis, aga õnneks erinevate külgede pealt. :)
    Aga mina pole talvel Valgehobusemäele jõudnudki...

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma ka pole talvel sinna jõudnud...
      Selles elus olen ainult kolm korda käinud, aga needki suviti, viimased kaks korda sel möödaläinud suvel.

      Kustuta
  5. Vastused
    1. No ikka, vähemaga tänapäeval ei lepita...

      Kustuta