20 september, 2012

Good Man Down


...Pimedus.
Pilkane pimedus.
Ei oska kohe mujale vaadata kui ette.
Midagi seal on.
Vaevumärgatav kuma.
Silmad saavad vaevu ära harjuda.
Äkki sähvatab mingi nooljas liikumine.
Võtan fotoka tasahiljukesi kotist.
Sihin kuma.
Tajun vaikuses õhu liikumist.
Süda taob, huuled kuivuvad ja pihud muutuvad niiskeks, aga mina ei liiguta mitte üks toll.
Sulen silmad.
Hingamine seiskub.
Nüüd!
Päästikuklõps päästab halvemast.

Ärkan krabina peale.
Väljas agu, aga vihmane.
Tuul peksab piisku aknale.
Meenub unes nähtu.
Tõusen koikust.
Ringutades longin kööki.
Keeran kraani.
Vesi pahiseb kopsikusse.
Lonksan üheainsa sõõmu.
Pilk eksib mööda kööki ja jääb vitriinkapile pidama.
Seal mu Pentax.
Märkan, et toide on sisse ununud.
Monitoril aga hüppel...
Lendav Draakon.
Mitte just väga kuivunud...

11 kommentaari:

  1. Tjaa...kaevad sygavalt :)

    PS. Soome keele tund: "Voiko lakanalle valunut, ja kuivunut siemenneste tulla jälleen elinkelpoiseksi jos se kastuu uudelleen?" Jah, eks päästikuklöps päästab halvemast :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. :D
      Egas mina suomit puhu! Ainult õhupalle ja seebimulle...
      :/
      Ka polnud käepärast "rätikuga Unu-nimelist isikut"...
      Nii, kuis hvantaasia antud teemat üritas lahendada, ka välja kukkus.
      :D ;)

      Kustuta
    2. Alles täna nägin pilti suurelt, väga nutikas pööre-lahendus, selle peale annab tulla!

      PS. see soomekeelne tekst on kopipasta mu guugli otsingu tulemusest kuivunu-d/t kohta :).

      Kustuta
    3. :D
      Ma viimasel ajal ei viitsi isegi guuglit kasutada, nii nagu silmad loevad, nii aju keerab asja käändu ja sõrmed omakorda pöördu...
      :D
      Siuke idee tuli pähe, kui ma kunagi isikunäituse peaks tegema, siis kutsun sinu küll kuraatoriks...
      :D

      Kustuta
    4. Ära guugelda jah. Mina sain e-lugeja jaoks programmi otsides mingi jama googli asemel, millest kuidagi enam lahti ei saa...pole nagu päris viirus (kuid mine sa tea), aga väga korras see asi kah pole. Yhesönaga, lööd mis iganes otsisöna sisse ja tuleb pilt ette, nagu googli puhul, st pakutavate vastuste nimekiri, kuid terav silm tabab ära, et otsimootori logo on mitte g, vaid b ja link search.babylon.com/xxx.
      Terve nett olla täis kysimusi, kuidas sest lahti saada...korraks sain, aga tuli tagasi jälle. Pole aega olnud lähemalt uurida.

      Mis puutub näitusse, vöiks hoopis yhisnäituse teha, kureeriksime kordamööda ;)

      Kustuta
  2. no ja need kuivunud huuled, ei saanud siis pildile?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kahjuks mitte...
      Võib-olla järgmisel korral?
      Peitub ehk paksu huulepumati all...
      :D

      Kustuta
  3. Hmm, käisin oma tups-rohtliilia õievart vaatamas, aga see on teistsugune. Mis lill on pildil?
    Aga jutt on lahe.
    Ja lugu...ma kuulan nii vähe omaalgatuslikult muusikat, et ei tea sugugi neid häid asju, mida viimasel ajal üllitatud on. Aitähh, et viitad. :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Piaks olema tuusama taim, mida käisid kaemas.
      :D
      Võta aga hääks.

      Kustuta
  4. Ma oleks nii tahtnud neid kuivunud huuli näha ... ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Naised, naised...
      Mis ma oskan öelda?
      Kui mu matustele tulete, siis ehk näete neid kuivunud huuli...
      :)

      Kustuta