03 juuni, 2012

Kuula

No ei oska ma enam sõnu loopida. 
Kuulan, ehk tabab mu kõrvu lindude sirin - enamasti paraku mitte.
Ootan seejärel, votukas käes, seda hetke, mida üles võtta.
Ja näe, noppisingi rambivalguses karvase tüübi lugu vestma...

12 kommentaari:

  1. ma hiilisin kah karvapallikeste manu, et äkki mõni pistab juba oma punase keele välja, ei, liiga külm siin veel.
    aga sinu karvapall ju lausa naeratab :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. No ikka, kuna lõunas on tükk maad soojem. :D

      Kustuta
  2. Lapsepölve lemmiklill...mooniöite avanemine on yldse ime mu meelest...alguses nagu pihku pigistatud kortsus läikepaber... ja milline iludus sealt välja tuleb!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kui veel leekivpunased õied päikese käes sillerdavad, kuradima ilus vaatepilt. ;)

      Kustuta
  3. Vastused
    1. Kui keerata 180 kraadi on väga kurjatuse moodi, aga kui 90 võrra, siis on rohelise tulnuka verine pilk... :D

      Kustuta
  4. Kas piilub või näitab keelt? :P

    VastaKustuta
    Vastused
    1. See juba jääb vaataja valikute hulka. :)

      Kustuta
  5. vist näitab keelt :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ei usu, et tal maratoni lõppedes keel vestil on.
      :D

      Kustuta
  6. Huh. Keerasin läpakat, nagu soovitatud. Päris jube.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. :D
      On jube, sellepärast ma ta meeldivama poole välja tõin.
      Huvitav, HDRiga näib võib-olla ruumilisena.
      Peabki ärr proovima, pildi valgused/varjud ärr kasutama

      Kustuta