04 detsember, 2011

Ei-keegi-mees

Ühekorra sattusin juttu puhuma ühe väga haritud inimesega, aga tema jutust jõudis mulle kohale vaid murdosa.
Kuhu kuradi kohta ülejäänud sõnad kadusivad – ei tea mina sest ühtigi.
Alljärgnevat hetke vaadates kostus mu kaugemast ajukäärust EnneMinuAegne biit:
He's a real Nowhere Man,
sitting in his Nowhere Land...

Tegemist on siis tahtmatu klõpsuga, kuhu jupike mind kah pääle jäi...
Müstiline, et isegi rändlinnud pildile sattusid.

6 kommentaari:

  1. Siin blogis pole karta, et igav hakkab...;)
    Vaatasin köik pildid (jah, alguseni välja) yle ja igayks on neist selline...pärl.
    Tehniliselt ma ei oska hinnata (enne peaks ise neid programme näppima), aga mötte panevad pildid+tekst alati tööle.
    Keep up the good work!

    VastaKustuta
  2. Jah, selles pildis oli paljutki uurida-puurida. :)

    VastaKustuta
  3. mõnikord kipuvad jah teise inimese lausutud sõnad müstilisse olematusse kaduma.

    VastaKustuta
  4. sõnadega ongi nii, et teevad, mis tahavad. lähevad näiteks ühest kõrvast sisse ja teisest välja...

    VastaKustuta
  5. Aitäh sisulise vestluse eest minu blogis! Tahtsin sealsamas vastata, aga vastus kadus ahhuuni ja mulle tundus, et see oli märk, et kommentaarium pole see öige koht. Panin oma profiili korra ka oot-oot-jahis aktiivseks, kus on meiliaadress olemas, seega saad kirja saata selle kohta, kui on vastata, mis ma siin praegu ytlen.
    Nimelt mul oli möned nädalad tagasi arvuticrash ja ma isegi tean vist, miks kövaketas läks (pikem jutt, ilmselt pilditöötlusest tingitud).
    Seisin teelahkmel just Linux'i poole kaldu, et ostan uue tyhja arvuti ja siis...aga keegi andis mulle vahepeal töökorras Shuttle kasti koos XP-ga ja lubas Corel 12 kah juurde anda.
    Siiamaani mötlen ja pika hambaga teen omi asju nyyd edasi vindoosas. Kuid äriasjad, mida väikestviisi pean tegema, vist kallutavad ka ses suunas, sest linux'is pole kedagi tehniliselt toetamas ja ma tean, et jama vöib kergelt tulla, kuna ma arvutist suurt ei jaga.
    Olen vaadanud ka tasuta programme, mida uueks töötluseks ja arhiivipanekuks vötta, on väike nimekiri, aga see pole löplik. FastStone vöiks see olla.

    VastaKustuta