18 aprill, 2020

Reanimatsioon

Nüüd oli põhjust tolmurulle liigutada ning vanale votuplogile uus hingamine sisse puhuda.  
Ainuke erinevus möödunud aegadega on - mitte mingit kosjasobitamist elik lingitamist "ümiseva torujüriga". 

Votujaht on nüüd taas ellu kutsutud! 
AU JA KUULSUS TEGIJATELE! 
Omaaegsed punaloosungid nõnda lärmasid, eriti üleliiduliste pidupäevade väljakumarssidel. 
Et nagu ...
Ajaloomuster kangastub kolmnurkse päevitustrussiku ehk bikiini kujul...
 Kihvakeeratud pilte on alati hea töödelda - iial ei või teada, milline muster lõpuks välja ilmub.

10 kommentaari:

  1. Ai, mulle ämblikud ja nende näputöö meeldivad! Minu punktid saab see pilt, igatahes!

    VastaKustuta
  2. Ämblikud on mu lemmikloomad! Ma isegi räägin nendega, kui nad end mulle lähedale sätivad! Imelised kunstnikud. Kusjuures, see pidi normaalne olema, kui lilledega räägid. Või ämblikega. Alles siis, kui nad vastu räägivad, on mõtet perearsti teavitada ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mulle meenus sele kommentaari peale millegipärast üks raamat: "Charlotte koob võrku".

      Kustuta
  3. Mulle meeldib kihvakeeratud ja seejärel muditud piltide mustrid. Seal ilmub põnevaid asju.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Nii nagu ma olen igasugustest dokumentaalidest aru saanud, et inimene otsibki mustreid, et nende keskel "kodus" olla.

      Kustuta
  4. Nonii. Ammu pole trehvanud ja peab nentima, et ega me ikka ei muutu. Ei sina ega mina. Ometi midagi kindlat siin ilma peal, kas pole? :) Aa, ja kihvakeeratud pilt ongi kihvadega.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Muutused on siin suured olnud: A.I.V.O.-st on saanud lihtlabane Raisakull. 8)
      Ning vana blogi läks tänu tuhandenda postitusele pinsile ning alustasin uue blogiga, mis ÖÖVIK-u nime kannab.
      Ettevaatus pole paha siin ära mainida:
      Kihvakeeratud pilt võib pureda!

      Kustuta
    2. Ojaa, siis küll.
      Muide, ma veel uues fotojahi postituses mainisin sind kui A.I.V.O.'d... seda oli alati tüütu trükkida, aitäh, et vaevast päästsid.
      Ma ise olen mingi TwD (jumala eest ei mäleta, mida see tähendab), ja no ei tea, kust ma sellise kombinatsiooni võtsin või miks ma muutsin... seda et muutsin, ma mäletan. Ei tea sedagi, mis ma enne seda olin. Vat selline mäluauk nende äraoldud aastatega tekkinud. Peaks vist uue nime võtma.

      Kustuta
    3. Võin puusalt tulistades valgust heita küll: enne TwD olid Vuuduu ja enne seda vist R&J...
      Pean ühtlasi tõdema - inimlooma mälu on imeline :D
      Õudsalt laiskloom minus peab kindlasti ära mainima, et kui signatuuriks on A.I.V.O., siis on tegu paksu tolmukorra alt tuhnitud hetkejäädvustustega, Raisakull tähendab värskemat kraami. Põhjus - alles hiljuti vahetasin Pentaxi K-r--is EXIFi kohta käivat infoladu.
      Hetked, mis aga on Olympuse ja mobladega kinni püütud, lähevad üllitamiseks ÖÖVIKusse.

      Kustuta